м. Харків, пр-т. Гагаріна, 31
   Зроблено
для українців!
0
Кошик
0 грн.

Гарантія на продукцію

На всю продукцию ТМ "Коваль" розповсюджується гаратійнія строком 12 місяців. 
Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон або чек про отримання товару з Нової пошти.

У разі виявлення несправності товару, згідно Закону України «Про Захист прав споживачів», Ви можете звернутися або до авторизованого сервісного центру або до продавця.

У разі зверннення до Авторизованого сервісного центру у Вашому місті. 
При собі необхідно мати оригінальний гарантійний талон фірми виробника, із заповненою датою продажу, із зазначенням серійного номера товару та печаткою фірми продавця.

Авторизований сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть одне з трьох можливих висновків:
- Товар не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту: у такому разі Авторизований сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.
- Товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту, тоді авторизований сервісний центр видає "АКТ на списання". У цьому випадку покупець надає товар у повному комплекті разом з "актом на списання" Авторизованого сервісного центру та документами на придбання в наш інтернет-магазин і ми зробимо заміну товару, що вийшов з ладу, на новий.
- Товар має механічні ушкодження, або вийшов із ладу з вини покупця: у разі дія гарантії припиняється, і товар може бути обмінений чи повернуто. Але може бути відремонтований з допомогою покупця.

У випадку виходу з ладу продукції за вини покупця, вартість ремонту, з урахуванням запасних частин і робіт, погоджується з покупцем окремо.

Якщо у Вашому місті немає Авторизованого сервісного центру, Вам потрібно звернутися до магазину в якому Ви придбали продукцию і вже продавець звернеться до авторизованого сервісного центру.
Для підтримки гарантії необхідно надати:
- товар у повній комплектації,
- копію чека, що підтверджує покупку,
- оригінал гарантійного талону,
- заяву (у довільній формі), в якій необхідно докладно описати, виявлені дефекти у товарі, або у чому виявляється несправність, а також вказати Ваш контактний номер телефону!

У разі виходу з ладу продукції, яку Ви придбали на нашому сайті, для найшвидшого вирішення проблеми, зверніться до менеджера нашого магазину за телефонами вказаними в розділі Контакти, та слідуйте його рекомендаціям. Ми обов'язково Вам допоможемо.
  
Доставка товару на ремонт сплачує покупець.
Після відправки продукції, повідомте нам номер декларації "Нової пошти", бажано у вигляді SMS.
Після отримання відділ Рекламацій обробить висланий Вами пакет документів і направить товар в авторизований сервісний центр. Про готовність Вашого товару до видачі Ви будете повідомлені додатково за номером телефону, зазначеним Вами в заявці.
Відремонтований товар буде надіслано Вам транспортною компанією.

У разі гарантийного випадку зворотні транспортні витрати до Вас ми беремо на себе.
Якщо поламка продукції не підпадає під гарантійний ремонт, доставка відремонтованої продукції буде здійснена за Ваш рахунок.


!!! У разі виходу з ладу продукції, яку Ви придбали НЕ на нашому сайті, у разі відсутності у вашому місті авторизованого сервісного центру і Ви не можете зв'язатися з продавцем продукції ТМ "Коваль" в якого її придбали, ми можемо Вам допомогти, але всі транспортні витрати і можливі витрати пов'язані з ремонтом продуції покладаються на Вас.
Зверніться до менеджера нашого магазину за телефонами вказаними в розділі Контакти, та слідуйте його рекомендаціям.!!!


Важливо знати:
Відповідно до Закону України «Про Захист прав споживачів» – у разі виходу з ладу придбаного товару передбачається гарантійне обслуговування такого товару. Це означає, що непрацюючий товар необхідно зарахувати до Сервісного центру. Заміна товару на новий або повернення коштів можливе при виявленні авторизованим сервісним центром виробника несправності, яка:
- взагалі може бути усунена;
- ремонт займе понад 14 днів;
- робить товар значно іншим, ніж передбачено договором.